1 mar. 2012

1 Martie 2012 !La multi ani doamnelor si domnisoarelor!


Aducator de fericire

Din albul fulgilor de nea,
Si din a soarelui sclipire,
Iti daruiesc un martisor,
Aducator de fericire!

E mic si neinsemnat,
Dar plin de bucurie!
E gandul meu cel mai curat,
Care se-ndreapta catre tine!

E primul cadou ce ti-l daruiesc,
Si prima mea mangaiere!
E primul semn ca te iubesc,
Atat in soapta,cat si in tacere!



Din fire de matase fine

Din fire de matase fine
Cu gand curat, cu dragoste
Ti-am impletit un martisor
Ca sa-l porti de 1 Martie!…

E martisorul cel visat

De prin zapezi de neuitat,
Am aparut la usa ta,
Eu martisorul cel visat
Cel mai dorit in viata ta!…

Sa ai in fata numai flori

In prag de primavara
Soarele sa iti rasara
Cu inc-o bucurie
Ce-n suflet sa iti fie
Ca o lumina vie
Un cer albastru fara nori
In calea ta sa fie
Sa ai in fata numai flori
Succes si bucurie.…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu